طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ورووجک مامانی

نظرات (13)

مامان بهراد
3 شهریور 91 2:19
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دلم ضعف کرد این شازده پسر چه نازی داره ..............
اسپند یادت نره مامان نمونه.......


مامان بهراد جون من نمیدونم چرا پیجتونو نمیتونم باز کنم اما بازم سعی میکنم دوستون دارم ندیده بوووس
مامانی
3 شهریور 91 17:50
ماشالا به گل پسرت

مامانی عکس های سیسمونییییی پسلم رو گذاشتم

اومدم وعکسارو دیدم مبارک گل پسری باشه ایشالله به سلامتی ازشون استفاده کنه زیر سایه پدر و مادرش با اینکه وقت نشده با هم بیشتر اشنا شیم اما تو و گل پسرت ته دلم جا دارید بوووس
مامان ریحانه
6 شهریور 91 1:29
سلام عزیزم خیلیییییییی تبریک فرشته است واقعا خدا برات خفظش کنه مثل ماه می مونه من که دلم رفت.


عززززززیزمی بوووس
اعظم
18 شهریور 91 16:07
راستي عزيزم منم ميخوام از اين سبدا از معراج بگيرم ولي دودلم.........تو بازم ازش استفاده كردي يا گذاشتي كنار.......به نظرت بگيرم


اعظم جون من چند باری استفاده کردم مثلا حموم 10 گرفتم همه اومدن گذاشتمش توش همه حال کردن از بیمارستانم اومدم گذاشتم توش همه میپرسیدن از کجا گرفتم حالا هم نو نو میخوام بفروشمش اخه معراج دیگه کار نمیکنه 130 خریدم خواستی در خدمتم
مامانی
24 شهریور 91 8:56
مامانی بروز شدم بیا


حتما
مامان بهراد
24 شهریور 91 22:15
بابا مامان نمووووووووووووووووووونه ....
مثل این که این روزا خیلی خوش میگذره که ازت خبری نیست....
ما دلمون آب شد به خدا
عکسای این فرشته ی کوچولو رو بذار ببینیم


قربونت ما که این وبلاگ تو نتونستیم ببینیم آخر
مامان آیدین
25 شهریور 91 1:56
ماشالله هزار ماشالله نی نی تون مثل عروسکه خدا حفظش کنه قدمش مبارک


مرسسسسسسسسی عزیزم خوشحال شدم بازم به ما سر بزن
مامانی
27 شهریور 91 9:34
گلم کجایییییییییییییییییییی؟ بیا دیگه بیا از طه بنویس


مرسی عزیز دلم میام نتنمو تازه کار انداختم گلم
نایسل
31 شهریور 91 3:13
عزیز دلممممم بیا دیگه


نایسل جونم خوبی به خدا منم دلم خیلی تنگ میشه براتون
آتی
1 مهر 91 12:45
هزارماشاالله به این نی نی خوشگل
خدا حفظش کنه ان شائ الله!
عکسای جدیدش رو بذارین حال کنیم


مرسی عزیزم
مامان علیرضا
26 آبان 91 11:29
مامانی معلومه کجایی؟
آپ نمیکنی ؟


مامان علیرضا جون حق داری هرچی بگی اما راستش حال ندارم نه اینکه مریض باشما نه دپرسم چند بار اومدم اما نشده تو ببخش
مامان علیرضا
24 آذر 91 16:30
خصوصی داری گلم


ما اینیم دیگه
مامان علیرضا
6 دی 91 15:30
عزیزم اسممو تو لینک دوستانت درست میکنی؟


چی زدم مگه ؟؟؟؟؟چی بزارم گلم