طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ورووجک مامانی

کهیر بارداری من

1392/1/4 12:00
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به وروجک تو دلی مامان

میدونی نینی نازم چند روز دیگه میای بغلم دلم برات تنگ شده کلی

میدونی از احوالات مامانی باید بگم بد کهیر زدم من به جفتم حساسیت دادم و کلی کهیر رو پاهام و دستام زدم و کل شیمکم و شبا تا صبح میخارن اونم چه خارشی این قدر میخارونم که نفسم دیگه بالا نمیاد رفتم دکتر گفتن هیچ کاریش نمیشه کرد اشال ند اره اشال ندارهگریه

از احوال باباییی اونم کلی نگران منه و کلی غصه میخوره اما تورو خیلی دوست د اره

ما تمام کارارو کردیم و منتظر شما هستیم کوشولوی من بیمارستانم رفتم و کلی سوال کردم وکارامونو کردیم ایشالله که شما  سالم بیای تو بغل مامان وبابا

دکتر گفت 22 ساعت 6 بیمارستان باشم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نایسل جون
16 مرداد 91 17:32
آخی عیزیززززز دلم الهی زود تر ررر بزات بگذره زایمان کنی حالت خوب شههه وای چه سختت


خیلی سخته نایسل جون پدرم در اومده اینقدر خودمو میخارونم
مامانی
16 مرداد 91 17:45
الهی قربونت برم چشمممممممم قربون گل پسرت بشم

برات دعا میکنم ایشالا خوب زایمان کنی

لینکت کردم دلم توهم دعا کن برام


خدا نکنه عزیزم مرسی طلا خانومم
مامان بهراد
18 مرداد 91 14:10
انشاالله سالم و سلامت نی نی نازت رو تو بغلت بگیری...
هیچ چیزی مهم تر از سلامتی بچه نیست
روز بیمارستان خودم رو یادم نمیره خیلی لذت بخشه وقتی برای اولین بار بچه ی خودتو تو بغلت می گیری و برای اولین بار روی ماهش رو می بینی.
راستی خانومی تو اتاق عمل واسه اونایی که بچه ندارن دعا کن خدا بهشون یه نی نی خوشگل مثل نی نی خودت بهشون بده.
و در آخر اینکه تو رو خدا ما رو بی خبر نذار در اولین فرصت سلامتی نی نی و سلامتی خودت رو به ما خبر بده و عکس نی نی نازت رو برامون بزار....:


قربونت برم چشم حتما دعا میکنم