طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ورووجک مامانی

روزانه

1393/3/23 0:38
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل خودم چند روزی نبودم ببخشیدخطا

الانم اومده بودم یه سر بزنم برم دلم نیومد با دیدن نظراتتون گفتم یه حال و احوال بکنیم دلمون وا شه

از اتفاقات این دو هفته بگم

این که من و طاها سرماخوردگی آخرم خوردیم........

حسابیم حال جفدمون بد بوووود طاهارو یه 2 تا دکتری بردم دیدم نخییییر تا پیش دکتر خودش نبرم خوب به شو نیست بچم چشاش بد جور چرک کرده بود صب که پا شد منو صدا میزد با دست چششو نشون میداد که باز نمیشد خلاصه رفتیم دکترو طبق معمول همون صف طولانی از مریض و یه نصف روز کامل با یه بچه اسیر شدنو ساعت 10 رسیدیم خونه یه قطره داده بود برا چشمش یه روزه چشاش و 2 روزه هم سرفه هاش خوبه خوب شد

دیگه بگم از این که پدر گرام یه ماشین کوچولو خرید تا من و طاها راحت تر باشیم دستش درد نکنه

دیگه این که 2 هفته پیش یه سفر خانومانه با بهترین دوستام که البته فامیلامم هستن رفتیم نمک آبرود خیییییییییییلی خوش گذشت مخصوصان به طاها

با کلی عکس دفه بعد میام قوووووووووول میدم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)