طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ورووجک مامانی

عکس

1393/1/21 16:21
783 بازدید
اشتراک گذاری

طاها لباس عیدشو امتحان میکنه

 

 طاها و پدرش اولین بار سوار اوبوس

 طاها تو آرایشگاه

دست مادرم درد نکنه

 ساعت 7 صب روز قبل عید

روز عید طاها آمادس

 سفره هفت سین ما

 سفره هفت سین مادر بزرگم

 یه روز مونده به عید

 مهمونیه عید دیدنی خونه مادرم

 بلز کوچولو طاها

 داریم میریم مسافرت

 طاها و پدری چمخاله

طاها و پدر بزرگ

کنار دریا

زیر بارون

من و طاها

طاها و دوست خوبش 13 به در

طاها و یه خاله ی شیطون

پسندها (5)

نظرات (7)

شقایق مامان آرشا
22 فروردین 93 10:20
ای جان خوشتیپ همیشه به شادی و خوشی
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
قربونت خااااااانوم
مامان طاها
24 فروردین 93 22:11
سلام. سال نو مبارک.خدا این جیگر رو واسه مامان و باباش حفظ کنه.خوشحال میشم به من هم سر بزنی
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
چرا که نه عزیزم با کمال میل
مامان اریو
25 فروردین 93 1:58
عزیز دلمممم چقدر ناز شده این اقا طاهات سال خوبی داشته باشی عزیزم پر از سلامتی و موفقیت
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین برای شما
مینا مامان آرمانی
30 فروردین 93 16:46
خوشگلم خداروشکر که بهت خوش گذشته... مامانی همیشه به گردشو خوشحالی
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
قربونت برم عزیزم
مامان رها
2 خرداد 93 13:43
سلام خانمی من با اجازه لینکتون کردم... گل پسرتو ببوس...
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
مرسی عزیز دل ممنونم
مامانی
17 خرداد 93 0:33
سلام کوچولوی نازنازی. یه خبر مهم و جالب بعد از کلی جستجو بالاخره یه فندق کوچولو پیدا کردم که کپی مامانش باشه.میبوسمت
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
مرسی گلم عزیزم ممنون که سر زدی
گل پسر
21 خرداد 93 19:44
ماشالا چه پسر ناز و شیکی خدا نگهداره براتون
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
مرسی عزیز دلم