طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ورووجک مامانی

روزانه

1392/11/5 23:46
755 بازدید
اشتراک گذاری

طاهای بی همتای من عشقم نفسم

دوباره اومدم برات بنویسم

بنویسم از این که منو شما کلی به هم وابسته شدیم

اما نمیدونم چرا چند روزه خیلی به پرو پام میپیچی همش میخای بغلت کنممتفکر

شاید میخای دندون در بیاری دوباره مامان جون نگران

در هر صورت که خیلی بهونه گیر شدی جمعه این هفته مامانم زنگ زد با کلی غر زدن گفت بچرو سوار آژانس کن بیاد اینجا تا یه هوایی به کلت بخوره منم گفتم امکان نداره یه هو میدزدنش خودم میارمش

خلاصه بردمت بعد از کلی بوس کردنت گذاشتمت اونجا و با بابایی زدیم تو جادهعینک

رفتیم تا چالوس البته ناگفته نماند که بابایی هم دلی از عزا در آورد و با تمام ماشینا کورس بازی کردکلافه

رفتیم رسیدیم سر جاده چالوس دیدیم بستنشو یه طرفسوقت تمام

دوباره برگشتیم منم که داشتم از گشنگی هلاک میشدم رفتیم یه رستوران و غذا خوردیم و کلی کیف کردیم و به قول مامانم هوایی به سرم خورد و برگشتیمماچ

 

طاهای من

اینی که دستشه مودم مادرشهمتفکر

ادامه مودم بازی

داره میره خونه مادربزرگش

منتظر دایی جونشه

تو این سرما بردمش گردشگریه

طاها و ملینا(دختر عو جان)رو سینی اونم بابای شما در حال هل دادن

طاها و تردمیل بازی خونه مادر بزرگ

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهام مامان علیرضا
5 بهمن 92 23:18
خوش به حالت نازنین جون چه مامان باحالی داری مامان من که ازم دوره ولی همین امروز صبح که اومدیم پیششون شهرستان ازم خواست دو روز علیرضا رو بذاریم پیشش و برای انجام کارامون بریم به یه شهر دیگه خودم موافق بودم ولی همسرم گفت با خودمون ببریمش خیالمون راحت تره
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
عزیزم فکر نکنم منم بتونم 2 رووووووووووووز بزارمش من خیلی وابسته شدم همینم مامانم خیلی اصرار کردایشالله یا شما برید یا اونا بیان پیش شما
الهام مامان علیرضا
5 بهمن 92 23:20
راستی تو آدرس وبت که موقع نظر گذاشتن می نویسی بین niniweblog و دات بعدش یه فاصله میذاری و به همین خاطر وبت و مستقیم باز نمی کنه. من خودم تصحیح کردم و وارد شدم ولی ممکنه بقیه حواسشون نباشه و نتونن وارد وبت بشن
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
راست میگی ؟ چشم تصیحش میکنم
مهدیه مامان امین
6 بهمن 92 19:40
طاها جونم مدل موهات خیلی بهت میاد. هرجوری باشی خوشگلی
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
مرسی گلم که سر زدید
مینا مامان آرمانی
7 بهمن 92 0:11
وای چه ناز شدی عزیزم با اون کله مو قشنگت.مامانی اون موهاشو نپوشون بزار خوشگلیاشو ببینیم.
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
لطف داری دوست خوبم چشم حتما
حدیث مامان آرش کمانگیر
7 بهمن 92 14:39
به به چه پسمل نازی.به وب ما هم سر بزن
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
چشم حتما عزیزم
فاطیما مامان امیرعلی
9 بهمن 92 13:12
سلام طاها خوشکله خاله قربون اون چشمای نازت حسابی خوردنی هستی هاااااااا بیا گازت بگیرممممم
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
'کازش بگیر حسابی
شیما
7 اسفند 92 15:05
ای جوووووووووووووووووون