طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ورووجک مامانی

رفتیم کیش

1392/12/2 2:12
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم

ما اومدیم با کلی حرف برا گفتن

اول اینکه آقا طاها 18 ماهم تموم کرد و باید تو این 2 یا 3 روز ببرمش برا واکسننگران

دوم اینکه ما این هفته مهمون مادر جانم بودیم و رفتیم کیش که حسابی دستش درد نکنه خیلی خوش گذشت البته بگما بابا محسن نبود زنونه رفته بودیم عینک

بابا محسن امتحان داشت نشست خونه با خیال راحت تا 6 صبح درس میخوند همین جا ازش تشکر ویژه میکنم دستت درد نکنه منو رو سفید کردیقلب

اندر احوالات خودم :یه 2 هفته تمومی میشه که کشاله رونم گرفته گریه کیش بهم زهر مار شد همش پام میشلید این قدر که درد داشتم وقتیم اومدم همسری چند روزی مرخصی گرفت چون حتی نمیتونستم طاهارو بشورم اما خدارو شکر الان بهترم

اندر احوالات پدر گرامیتون: هر روز وقتی کیش بودیم زنگ میزد تاریخ پروازو میپرسیدکلافهحسابی دل تنگ بود دستش درد نکنه اونجا که بودیم عابر بانکو هی شارژ میکرد ممنون عزیزم

این روزا پدر درس و امتحان داشت همش درس میخوند کاراش بد جور به هم گره خورده بود دلم براش میسوخت اما خداو شکر الان یه کم فقط یه کم سرش خلوتتر شده

اندراحوالات شما:تو کیش پسر خیلی آرومی بودی اما بعضی وقتا هم قهرالبته بگما از توان من خارج میشد

فعلانم که سرما خوردی

یه کم عکس میزارم از موهای بلندت آخه دلم براشون تنگیده

بعضی وقتا هم میشه این جوری خوابید

مادر بزرگ جونم دستت درد نکنه مارو بردی کیش

آقا طاها و هواپیما

طاها و بادکنک

ساحل مرجان

روز آخر هوا اونجا هم سرد شده بود

میدونی جدیدا وقتی در لباسشویی رو باز میکنم انواع و اقسام پستونکات تو ماشین لباسشوییه البته شسته و ضد عفونی شده وقت تمامبه این صورت

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

شیرین
28 بهمن 92 11:02
عزیزممم چه عکسای قشنگی چه موهای فرفری نازی داشته، آراد منم موهاش بلند میشه فر میخوره. راستی همیشه به سفر و تفریح.
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
مرسی عزیزم
مینا مامان آرمانی
28 بهمن 92 16:23
وای عزیز دلم.خداروشکر بهت خوش گذشته.مامانی ازون عکس آخری فوق العاده لذت بردم.عالی و کلا هنری بوووود.ببوس این جیگرو با اون مدل خوابیدنش
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
آره خودمم عاشقش شدم میخاستم بزارم پست ثابت وبلاگ دلم نیومد اونو پاک کنم
مامان پویان و آیسان
29 بهمن 92 12:13
ماشالله آقا شدی عزیزززززززززززم
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
بابا چه عجب خانومی یادی از ما کردی
بابای داناک
5 اسفند 92 15:28
همیشه به سفر همیشه به شادی ماشا... هزار ماشا... از همیشه نازتر و شیطونتر ببخشید که خیلی وقت شد به وبتون نیومدم ولی همیشه بهترینها رو برای خانواده سه نفرتون آرزو دارم
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
بابای مهربون خدارو شکر که برگشتین امیدوارم همیشه در صحنه حضور داشته باشین
شیما
7 اسفند 92 15:03
ای جوووووووووووووووووووووووونم چه خونواده قشنگ و تو دل بروییچه گل پسر ناااازی ماشالااااا نمیدونم از کجاش تعریف کنم به خداجیگرشوخیلی خوشحالم پیدات کردم گلم
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
سلام عزیزم من که خیلی وقته به وبلاگتون سر میزنم عزیزم نظر لطفتونه گلم
حبه قند
8 اسفند 92 14:54
سلام نازنین جون خوبی سفر بخیر؟ انشاله بهتون خوش گذشته باشه / عکسای طاها جون رو دیدم و کلی کیف کردم هزار ماشاله .عزیزم یه سوال داشتم چون نی نی من تو دلمه هنوز داریم براش سیسمونی می گیریم می خواستم بدونم فرشش رو و سرویس رو تختییش رو از کجا گرفتی ؟ ممنون میشم عزیزم. به ما هم سر بزن گل دخترمون چند ماه دیگه بدنیا میاد/.
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
گل من به سلامتی ایشالله فرششو از زیر پل سید خندان 2 سال پیش خرید 100 و خورده ای فکر کنم روتختیشم خود سرویس آپادانا رو تختیای ست تختاشو زده تو جمهوریم داره که همون قیمته
مهدیه مامان امین جون
12 اسفند 92 13:38
عززززززیزم موهای بلند خیلی بهت میاد. حسابی خوش گذشته بهتون تو کیش. همیشه به شادی و تفریح. عکس آخری خیلی با مزه هست
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
سلام عزیز دلم راستش اگه همسری بود عالی میشد
مامانی
19 خرداد 93 12:25
الهی خدا حفظش کنه با دیدن عکستون کلی کیف کردم که یه ورووجک کپی مامانش پیدا شد آخه تازگیا همه شبیه باباها هستن. بوس
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
باید بگم که اشتباه کردی دوستم طاها فتوکپی برابر اصل پدر شوهر گرامیه