طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ورووجک مامانی

مدل موی خامه

1392/10/26 1:57
1,840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یعنی دارم آتیش میگیرم 2 ساعته موبایل بیاری وصل کنی حجم عکس کم کنی سیو کنی قرمزی چشم بگیری 2 صفحه بنویسی موقع آپلود فایرفاکست قاط بزنه چه حالی آدم میشه؟

کلافهکلافهکلافهکلافه

خلاصشو میگم

طاها رو بردم آرایشگاه راحت شدم

به 2 دلیل

1.دیگه تو این سرما نمیخاد هر روز ببرمش حموم

2.دیگه به همه نمیخاد بگم که بابا این پسره البته هنوزم که کلاه میزاره همه میگن سلام خانوم خانوماگریه

خوب آرایشگاهم پروژه سختی بود که با کمک دایش تموم شد اولش مامانم موهاشو تو صندلی غذاش در حالی که من کلی شمع و بادکنک دستم بودو دلقک شده بودم کوتاه کرد دستش درد نکنه اما این فلسفه خامه از این جا میاد که این داییش وقتی اومد دید گفت باید بریم خامه بزنیم منو میگیتعجب

اونم گفت همین مدل موییه که جدیدا پسرا میزنن که اینی شد که شما میبینید

طاها با موی بلند

به این میگن مدل موی خامهمتفکر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مینا مامان آرمانی
27 دی 92 15:57
ای جانم همه جور مویی بهش میاد خوش تیپ خان
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
قربونت برم خاله مهربوووووووون
سحر
29 دی 92 13:51
وای خدای من عاشق پسرت شدم ... حتما پدر و مادر خوشگلیم داره که انقد خوشگله ... برای منم دعا کن که پسرم سلامت به دنیا بیاد ...
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
ایشالله ایشالله عزیزم
مامانه بهار
29 دی 92 14:25
واااااااااااااای چه قد خوشگل شده ماشالله ... فدای چشمای خوشگلش ....
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
خدا نکنه شرمندمون کردین
الهام مامان علیرضا
29 دی 92 23:50
سلام به مامان نازنین و آقا خوشگله فدای اون تریپ خامه ای گل پسر خدا حفظت کنه که اینقدر نازی ماشاله
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
امان از دست این دایی ها
حدیث مامان آرش کمانگیر
2 بهمن 92 19:00
به به موهای خوشملت مبارک باشه طاها عسلی.به وب ما هم سر بزن عزیزم
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
]چرا که نه عزیزم
مامانی
17 خرداد 93 0:36
آقا طاهای گل خیلی خوشگلی ولی با موی بلند خیلی خیلی خوشگلتر میشی
مامانی
19 خرداد 93 12:23
سلام خاله خیلی ماهی اما با موهای بلندت خیلی خیلی ماه میشی.من و آیدین میبوسیمت
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
دارم دوباره موهاشو بلند میکنم عزییییییییییییزم