طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ورووجک مامانی

بدون عنوان

1392/5/11 2:01
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام عمرم

وروجکم اومدم با کلی  خبرای خوب و بد و کلی عکسقلب

اول اینکه دایی بابا محسن فوت شد خدا رحمتش کنه سرطان داشت

دوم اینکه شما مریض شدی تغریبا یه هفته من و بابا مردیم و زنده شدیم خیلی بد بود یه دونه هایی مثل سرخک که بعضیهاشم تاولی بود رو همه جای بدنت زده بود مادر به قربونت کاشکی من 1000 برابرشو میگرفتم تو این جوری نمیشدی تا خود صبح فقط جیغ میزدی عمرم تمام جونت رفت خدا سایه باباتو از سر من یکی و شما کم نکنه 2 روز اول با اینکه روزا روزه میگیره و سر کار میره تا 4 بیدار میموند روزای بدش این قدر جیغ بنفش میزدی که با خودم میگفتم الانه که همسایه بالایی بیاد بگه خانوم اگه نمیتونی ساکتش کنی بدش من ساکت کنم

میدونی از این عکسم بد تر شده بودی دور دهنتم زده بود

اما بلاخره تموم شدو شما الان بهتری فقط یه کم جاشون مونده که اونم میره مامان دیگه هیچ وقت مریض نشو اما چیزی که از این مریضی یاد گرفتی جیغ زدنه مادری جیغ نزنیا اونم امیدوارم که از سرت بیوفته مامان

دیگه اینکه این ماه وزنت بیشتر شد یه کمی خیالم راحت تره از این بابت گرچه هنوزم غذای جامد نمیخوری

تولدتم نزدیکه مامان جون با اینکه یه سری وسائلتو خریدم تا کارت دعوتتم چاپ کردم که حالا عکساشو میزارم اما نمیخام تولد بگیرم بنا به دلایلی ایشالله یه کم عقل رس تر شدی برات میگیرم گلم اینم یه سری عکس خوشمل

 

لباس فراری

من قربون اون شورتک کماندوییت برم

طاها و هالیدی اینجا مامان رفته برا خودش خرید شما و بابا هم دارین کیف میکنیدچشمک

اولین سرسره بازی با خاله مهربونش

آقا طاها و پوشیدن اولین شورت (نا محرما چشا بسته)ماچ

من فدات مادر

آقا طاها.....

دالی..

آقا طاها و خردن نون چایی شیرین.....

عجب....کلافه

 

به نظرتون این همه دخمل دور من چه میکنن؟؟؟؟؟؟متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

شقایق مامان آرشا
13 مرداد 92 14:09
ایشالا دیگه مریض نشی.
خاله اینجا نا محرم نیست همه محرمیم


قربونتون مرسی که سر زدین
لیلا مامان پرنیا
17 مرداد 92 18:32
همیشه لحظه خداحافظی"صاحبخونه دم در به مهمونش لبخند میزنه !

لبخند خدا گوارا...

عیدتون پیشاپیش مبارک[گ







عید شما هم مبارک باشه خانوم گل


رها
29 مرداد 92 14:29
واااااااااااااااای

واااااااااای وااااااااااای

چه قد خوشگلی تو بچه

ماشا... ماشا...

همیشه شاد و سلامت باشی کوچولو




مرسی رها جون عزیزم