طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ورووجک مامانی

10 شب محرم

1392/8/25 23:20
272 بازدید
اشتراک گذاری

آقا طاهای من

به روایت تصویر

جمعه صبح بلندت کردیم چشماتو باز نمیکردی این قدر کیف کردم که نگو هی بهت میگفتم گهی زین به پشت و گهی پشت به زین نمیشه که همش شما مارو بیدار کنی ........از خود راضی

خلاصه که با آقای پدر و مادر همسری که خدا خیرش بده رفتیم مصلا همایش شیر خوارگان حسینی

اینم طاهای من صبح ساعت 7

کلی هم رفتیم جلو دوربین که مارو از تلویزیون نشون بده آخه همه پای گیرنده هاشون نشسته بودن که مارو ببینن که نشونمون ندادنزبان

در همین حین خاله فرشته که یکی از دوستای مامانیه با دخمل نازش رو اونجا دیدیم (آیسان جون)

خلاصه که شما هم یه حالی از ما جا آوردی که نگو و نپرس خوب شد کمر بندمو بسته بودم وگرنه دو نیم میشدم مادرمنتظر

2 روز بعدش خبر دادن که خدیجه جون که جاری بزرگه منه داره فارغ میشه حاضر شدیم رفتیم بیمارستان

شما دختر عمو دار شدی هورررررررررررررررررررا البته 3 تا دیگه هم داریا

 

خوب اسمشو گذاشتن نرگس خانوم ایشالله نامدار باشه

خلاصه که نینی نوسان قند داره و الان 7تومین روزیه که بستریه هر روزم 600 هزار تومان هزینه بر میداره براشون

خدایا خودت زودی خوبش کنفرشته   آمین

خوب اندر احوالات این 10 شب محرم

پدر از شب سوم به بعد تا 12 هییت بود من و شما هم تنها

یه 4 شب آخر ما هم به پدر پیوستیم

خانوما یه 2 ساعتی تا شمارو میدیدن با من حرف میزدن آخرشم میگفتن دختر فلانیه ما هم شبیهه دختر شماست منو میگیکلافهتا میگفتم بابا این پسره طرفهیپنوتیزم

و بگم یه 2 شبیه که بیهوده تب میکنی فردا حتما میبرمت دکتر مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مینا
28 آبان 92 17:26
نازی.ببوسش چه گل پسری.ایشالله زنده باشه.من با اجازتون شمارولینک کردم خانم
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
دستتون درد نکنه مرسی منم لینکتون میکنم نمیدونم چرا وبلاگتون باز نمیشه
مامان امين
1 آذر 92 18:55
طاها جون قربون چشماي خوشششششششششگلت برم من. با اجازه لينكتون كردم.
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
عزیزم خدا نکنه مرسی خانوم منم لینکتون میکنم
مامانی
3 آذر 92 1:18
وای پسمل گلممممممممم فدای قد و بالات و موهات و چشمای رنگی خوجملت برم وای خدا از هر چی چشم بده دورت کنه
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
فدات بشم مرسی