طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ورووجک مامانی

تولد یکسالگی آقا طاها

1392/5/22 8:42
438 بازدید
اشتراک گذاری

                             

 

 

 

 

 

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو میتپد آن را  به تو تقدیم میکنم                                                      سالروز تولدت مبارک 

 


یکسال گذشت (من که باورم نمیشه)

چقدر زود تو بزرگ شدی پسرم

چقدر زود گذشت و من اصلا گذر زمان رو در کنار تو حس نکردم

زیباترینم برایت داشتن بهتریین هارو از خداوند دارم

و خدایا در این سالروز تشکر ویژه ای دارم

ممنونم ازت که یه همچین پسری رو به من دادی

ممنونم با وجود این که من خودمو لایق نمیدونستم تو منو لایقش دونستی

خدایا دوست دارم

ساعت الان 8و ربعه منم شمارو تو همین ساعتا به دنیا آوردم مامانی وقتی اومدی تو این دنیا وقتی گریه کردی وقتی صورت کوچولوتو چسبوندن به صورتم آروم شدی اونجا بود که دلم لرزید .........

خدایا این فرشته رو به من ببخش

 

 

 

اند احوالات خونه ما:

شما بسیار پسر خوب و آرومی هستی

2 تا دندون داری

وزنت بسیار عالیه

گاز میگیری

جیغ زدن فراموشت شده

بسیار بسیار پدری هستی طوری که فقط باید وقتی هست پیش شما باشه وگرنه کبود میشی از بغلشم بغل من و هیچ کس دیگه نمیریعصبانی

اونم خوشحححححححححححححال از این موضوعاز خود راضی

دایی نامزد داره میکنه ما در تدارکاتیمتشویق

همه چیز خوبه مامان

دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mahtab
30 مرداد 92 17:11
تولد گل پسری تون مبارک




لطف کردی که به ما سر زدی


بابای داناک
1 شهریور 92 16:14
تولدت مبارک آقا طاها

به افتخار طاها خان........

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1000 ساله شی سالم وشاد....




مرسی بابای مهربون


مامان سپهر كوچولو
3 شهریور 92 10:41
salam tavallode tahajoooooni mobarak man kheili vaghte shoma ro link kardam age doost dashtid shoma ham mano link konid.beboosidesh pesmale nazetoono




حتما چرا که نه؟


مامان سپهر كوچولو
3 شهریور 92 10:57
منیره
18 شهریور 92 23:27
تولد گل پسری مبارک

عکس تولد نمی ذاری؟




چرا عزیزم

مرسی خانووووووووم