طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

ورووجک مامانی

نازم

1392/6/26 0:13
413 بازدید
اشتراک گذاری

آقای طاهای مامان ١٣ ماهگیتونم تموم شد به سرعت برق و بادniniweblog.com

و من عاشق تر از همیشه

پسر من تا یک ماه پیش شما ٣ تا دندون پایین و ١ کی بالا داشتی خییییییییلی بامزه بود دندونات اما الان ٢ تا بالا و ٤ تا پایین داری اصلا اذیتم نکردی صبووووور من

خوب میخام بابت تولد ازت یه معذرت خواهی گنده کنم با این که کلی از وسایلتو گرفته بودم  و میخاستم خونه مامانم تولد بگیرم حتی کارتتم چاپ کرده بودم اما با نظر پدری این تولد به یه تولد خصوصی تبدیل شد ایشالله سال دیگه تو خونه خودمون یه تولد بزرگ برات میگیرم

و دیگه این که دایی جانت ٣ هفته پیش بله برونش بود کلی حال کردیم ایشالله خوش بخت بشن زن داییت که خیلی نازه

برای شما تولد گرفتیم یکی خونه مامان من و دیگری خونه مامان پدری شما عاشق برف شادی بودی

اقا طاها عاشق اینه که سرشو از شیشه ماشین بیرون بیاره

آقا طاها و دختر عموهاش

آقا طاها تو ماشین مادر بزرگش نشسته خابیده

آقا طاها اولین باری که رفتیم تلکابین نمک آبرود اما چون شب رسیدیم بالا عکسا بیکیفیتن

دوباره تولد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا مامان آرمانی
28 آبان 92 17:36
تولد گل پسری مبارررررک.ببوس طاها جون
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
مرسی مامان مهربون چشم یه مااچ گنده از طرف شما