طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ورووجک مامانی

رفتیم کیش

1392/3/7 9:25
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

خوب عشقم میدونم خیلی وقته نیومدم و خیلی اتفاقاتو ننوشتم برات منو میبخشی؟

مامان به قربونت بره آخه میدونی بابا داره شروع یه کار بزرگیرو انجام میده یعنی ساخت خونه باباش به خاطر همین ما تا دیر وقت خونه مامان بزرگیم اونجا هم میتونم بیام نت اما تو که میدونی وقتی بابا نیست انگار هیچی نیست بزگریم بابا

خوب نمیدونم تا کجاها پیش رفتیم اما بزار بگم که روز زن بود و روز مادر و من اولین سالی بود که مادر بودم خیلی خوب بود شما برام یه انگشتر بسیار زیبا خریدی و پدر مهربان هم کلی سورپرایزمون کرد یه پاکت نامه داد دستم باز کردم دیدم ووووووووووووووووووای ٣ تا بلیط کیش تو هتل ٥ ستاره شایگان گرفته خلاصه بعد از کلی تشکر و از این حرفا رفتیم ٣ تایی کیش

این دسته گل برای سالگرد ازدواجمون بود که بابایی خریده بود برام دستش درد نکنه

اینم عکسای سفر اینجا آمده شدی بریم گردش

طاها و آقای پدر

آقا طاها و مادری در تاکسی پسرم آقا شده

 

آقا طاها در حال آب بازی

غذای مورد علاقه مادری استیک با سس قارچ

اینم شب آخر بمیرم ساعت حدود ٢ شب بود شما از خواب بیدار شدی یعنی بیدارت کردیم اینجا اسکله است البته خودمون از خودمون عکس گرفتیم هههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

شیما مامان شاهین
10 خرداد 92 13:51
سلام به وبلاگ ما سربزنید خوشحال میشیم لینکمون کنید


شیما جان وبلاگتون ارور میده گلم
بابای داناک
12 خرداد 92 13:10
همیشه به سفر
همیشه شاد باشین


مرسی گل دخملی خوب شد؟؟؟ من هر وقت میام حتما بهتون سر میزنم موفق باشید
مامان ملیسا
14 خرداد 92 11:18
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید
مامان ملیسا
14 خرداد 92 11:19
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید


سلام گلم چرا که نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شقایق مامان آرشا
15 خرداد 92 1:16
همیشه به سفر


مرسی عزیزم خوشحال شدم سر زدید
mahtab
19 خرداد 92 16:14
سلام خوبین؟ ایشالا همیشه به سفر
mahtab
26 خرداد 92 10:25
یه سوال شما بودی تو وب من نوشتی باهام قهری چون نمیام پیشت؟ پس چرا یه چی مینویسی میره تا سال دیگه تا پیگیرش بشی؟
كتايون كلوپ دوستان قديمي
11 خرداد 93 11:41
سلام هميشه در سفر باشين خوش بگذره به شماها