طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ورووجک مامانی

عید سال 1392 در کنار شما

1392/1/27 1:20
371 بازدید
اشتراک گذاری

خوب اول از همه باید از همه دوستای گلم بابت دیر کردم معذرت خواهی کنم .... منو ببخشید

دوم عید و بازم به همشون تبریک میگم

خوب به اطلاع برسونم که بلاخره ماشینمونو با کلی ضرر  فروختیم اما خیالمون کلی راحت شد

خب خیلی سراغ ریز مسائل نمیرم هفته اول که بابای مهربون سر کار بود

ساعت 1 ظهر میومد میرفتیم عید دیدنی کلی خوش میگذشت و شما کلی خوشحال از اینکه مامان نمیتونه مثل وقتایی که تنها هستیم بهتون غذا بده

و هفته دوم با بابا و مامانم و خواهرم رفتیم انزلی و آستاراوماسووووووله که ماسوله واقعا زیبا و دیدنی بود اگه عمری باقی باشه بازم میرم حتما

13 به درم رفتیم پارک جوانمردان همه بودن از 3 تا عمه گرفته تا عموها و ..... اونجا هم خیلی خوش گذشت

تا اینکه شما بد جور بد جور که میگم راست گفتم خییییییلی بد سرما خوردی کلا همه ی مسافرت با 13 به درش از دماغم حسابی در اومد این به کنار خیلی توپولی بودی همون یه ذره هم آب شد شدی مثل یه موش فدات شم گلوت پاره میشد این قدر سرفه میکردی اما الان خیلی بهتری عزیزم

خوب اینم یه سری عکس از آقا طاهای ما

آقا طاها اولین برفی که دید سوار ماشین جدیدمون

آقا طاها سر سفره هفت سین

شما نیومدی با پدر مهربون تو کافه موندین اینجا بندر انزلی(مرداب انزلی)

اینجا هم ماسولس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دوقلوها
27 فروردین 92 1:36
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان به همراه پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیان و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین


چشم گلم
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
3 اردیبهشت 92 17:58
ممنونم نازنین جان
ایشالله
واقعا ارزوم همینه
مرسی
بوس
راستی ماشینتون مبارک
مزدا تریه؟؟؟؟؟؟؟؟رنگشم خیلیییی خوشمله رنگ مورد علاقه ی منه
ارزون شد ماشین؟


نه گلم ارزون نشده ما بدبختیم به قول مامانم هم وقتی میخایم بخریم هم وقتی بفروشیم باید شمع نذر کنیم نه گلم قابل نداره جنسیس کوپس
شقایق مامان آرشا
4 اردیبهشت 92 21:20
به به چه عجب خانومی دلتنگ بودیم.الهی چرا خاله مریض شدی؟


ببخشید گلم از این به بعد تند تند میایم
آرزو مامان نیکی
5 اردیبهشت 92 7:39
آقا طاها چر مریض شدی
خوشحالم الان بهتری
ایشاله همیشه جمعتوت جمع باشه با خوشی و سلامتی


فدای تو خاله مهربون
مسیحا
6 اردیبهشت 92 19:41
سلام ناز کوچولو، انشالله همیشه شاد باشی ، اگه خواستی منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


حتما چه چیزی بهتر از این
همون آقا طاها باشه خوبه
سیب سرخ کوچولو
9 اردیبهشت 92 21:09
سلام نازنین جونم.خوبی عزیززززززززززززززززم.طه جونم خوبه؟؟؟برام روی ماهش رو ببوس خیلیییی.دوستون دارم هزارتا


منم همین طور گلم
لیلا مامان پرنیا
10 اردیبهشت 92 19:33
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما

کیست مادر؟ بانی بنیاد ما

قلب او سرچشمه امید هاست

سینه او مشرق خورشیدهاست

دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک[



برای شما هم همین طور عززززززززیزم مثل همیشه زیبا


شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:46
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه


مرسی گلم زیبا بود
بازم به ما سر بزن