طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ورووجک مامانی

اولین شمال رفتن شما

1392/1/4 12:09
768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری

این چند روز هوای تهران خیلی آلودست و مامی به همین دلیل خونه نشین شده

دولت یه چند روزی رو به همین خاطر تعطیل کرد ما هم رفتیم شمال هوا عااااااااااااالی بود فکر کن بابا جونت که خیلی سرماییه با یه تیشرت میرفت بیرون خیلی خوش گذشت

اما از شما گل پسر بگم  بزار همه بدونن شما اصلا شیر نمیخوری یعنیا پدرم در اومده یه شیر میخوام بدم 10 تا صلوات میفرستم که بخوری اما ........

دلم گرفته از دستت ناراحتم میکنی مامی .میخوای زودی پیر شم؟

بعضی وقتا تا 10 ساعتم هیچی نمیخوری

شمال با منانه و امیر اینا رفته بودیم منانه یه پسر داره که از شما یه ماهو نیم کوچیکتره و امیر یه پسر که از شما 1 ماهو نیم بزرگتره هزار ماشالله به جفدشون اون کوچیکه وزنش 7 کیلو و نیم بود اما شما تو 4 ماهگی 660 بودی تو یه ماه فقط 300 گرم وزن اضافه کردی بیخیال عیب نداره این نیز میگذرد

راستی شروع کردم فرنی میدم بهت حالا عکس فرنی خوردنتو میزام تا این خاله هات ببینن

از کارای جدیدت بگم:

1. دستتو تا مچ میکنی تو حلقت انگشتاتو باز میکنی اووووق میزنی هه هه

2:یاد گرفتی جیغ میکشی من عاشق جیغاتم

3:قلت میزنی البته یه 2 هفته ای میشه که این کارو میکنی

4:عاشق موی بلندی از حموم میام موهامو خشک میکنم میمالم رو صورتت ذوق میکنی

کلا شیطون شدی

این طرز لعاب برنج خوردنه ؟من بیچاره 7 پا میشم درست میکنم تا شما بلند میشی صبحانه بخوری

 

اینم عکسای شمال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای علیرضا
19 دی 91 22:42
سلام
ماشالا به این پسر اروپایی با این چشمهای زیبا و آبیش
خوبه به خودت رفت پسرت، پسر من که اصلا به خودم شبیه نشده
نگران نباش که شیر نمیخوره، گذراست اما با دکتر مشورت کن
به سلامتی بهش فرنی میدی؟!
منم دارم حریره بادوم میدم بهش این روزها
راستی این وروجک کی میخواد از دل مامانش بیاد بیرون؟ اسم وبلاگو میگم! خصوصی هم داری


ممنون اما باید بگم که این پسر ما اصلا به مامانش نرفته کلا شبیه پدرشه ببخشید چشم حتما درستش میکنم
لیلا مامان پرنیا
22 دی 91 0:38
همیشه به گردش چشم قشنگ خاله اون عکس اولی خیلی جالب بود


مرسی عزیزم که سر زدی
بابای داناک
26 دی 91 10:07
مراقب آقا طاهای گل ما باشین اصفهان هم هوا آلودست ولی شنیدم تهران خیلی بدتره خدا براتون نگهش داره همیشه
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
26 دی 91 18:30
سلام عزیزم پسر نانازی داری ...
خدابراتون حفظش کنه ...
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی ...

www.pesaraksheytoon.niniweblog.com


چشم عزیزم خدا برا شمارم نگه داره
مامان علیرضا
29 دی 91 13:07
سلام تا عکسو برنداشتم بیا دیگه عزیزم


قربون گل پسرت برم من مبارکه 5 ماهگیش بابا دلت نیومد یه 2 تا عکس بزاری/؟
مامان علیرضا
2 بهمن 91 12:19
عزیزم منتظر نظرت برای پست ما قبل آخرم هستم
سیب سرخ کوچولو
14 بهمن 91 20:16
نازنین مهربونم خیلی وقت بود بین وبلاگ بچه ها دنبال وبت میگشتم.خیلیییییییییی خوشحالم که دوباره پیدات کردم این بار دیگه لینکت کردم تا همیشه پیشم باشی دوست خوبم.روی ماه فرشته ی آسمونیت رو برام ببوس.ماشالله خیلیییی شیرین شده


فذای تو مهربون اما من همیشه بهتون سر میزدم گلم کوتاهی از من بود کم نظر میدادم
الهه
17 بهمن 91 15:36
وای تورو خدا به داد منم برسید یاسان من اصلا شیر نمیخوره چیکار کنم شما دقیقا از کی فرنی بهش دادید؟
من شمارو با اجازه لینک کردم بهمون سر بزنید خوشحال میشم


من از 4 ماهگی درست میشه غصه نخور مامان مهربون