طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ورووجک مامانی

اولین برف زمستونی

1391/7/14 2:32
396 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

دیروز اولین برف زمستون اومد خدارو شکر آخه هوا خیلی کثیف شده بود با اینکه من اصلا بیرون نرفتم اما یه دفه خیلی دلم هوای قدیمارو کرد آخه قدیما تا برف میومد میرفتیمو تا شب برف بازی میکردیم

البته الان واسه بیرون نرفتنم یه دلیل خیلی قشنگ دارم دلیلشم توییی عزیزم

نشستم و از پشت پنجره بیرونو تماشا کردم یه دفعه با خودم گفتم کاشکی تو بودی میرفتیم با هم کلی برف بازی میکردیم راستی دیروز رفتم سونو با بابا محسن و مامی آزی اونا کلی ذوق کردنniniweblog.com

قلبتم میزد یه کوچولو بودniniweblog.com

خودتم همش21 میلی بودی این قدر کوچمولو بودی تازه دست و پاهات داشت جوونه میزد وقتی دیدمت خیلی خوشحال شدم خدارو کلی شکر کردم ازش خواستم هرکی که دلش نی نی میخوادو بهش بده دوست دارم زییییییییییییییییییییاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الی
8 بهمن 90 15:53
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زده بودی برای اینکه یه وبلاگ رو لینک کنی وقتی وارد بخش مدیریتی وبلاگ می شی ستون سمت راست گزینه پیوند وبلاگ رو بزن آدرس و اسم رو وارد کنو سیو کن بوسسسسسسسسس
nazanin
12 بهمن 90 0:50
مرسی دوست جونم