طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ورووجک مامانی

عید قربان

1392/7/28 23:51
366 بازدید
اشتراک گذاری

                              

عزیزم بهترینم عید قشگت مبارک باشه

این روزا دلم بد جور هوای کعبه رو کرده ایشالله خدا قسمت همه بکنه

مامان قشنگم 22 مهر همزمان با تولد دایی جونت جشن نامزدیشونم بود ایشالله خوشبخت بشن خیلی خوب بود همه چی از تالار گرفته .......تا غذا و زن دایی خوشگلت و صد البته شما که نقل مجلس بودی

قبلش برا شما یه جلیقه و پاپیون مشکی و یه شلوار و پیرهن سفید خریدم خیلی خوشگل شده بودی

خیلی خوش گذشت ایشالله همه جوونا خوشبخت بشن

از احوالات پدری باید بگم سرما خورده و امان از دست مردا که یه سرما خوردگی از پا میندازتشون

از احوالات خودم این که هنوزم با غذا خوردن شما درگیرم آخه هنوزم میکس میخوری اما خدارو شکر با خون دل خوردن خودم شما وزنتون خیلی خوبه

از احوالات شما میگم آقا طاها هاپو چی میگه

میگی هههههههاپ

دستاتو میزاری رو چشمت میگم دالی بر میداری

6 تا دندون داریو هنوزم راه نمیری کمر برام نمونده مادر

موهاتونو دارم بلند میکنم اما چون فره معلوم نمیشه زیاد اما تو حموم وای................... خوردنی میشی عزیزم

دیگه این که اصلا نمیتونم شمارو از خودم دور کنم شدددددددددددید وابسطه ام

دوباره با کلی عکس میام

بووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای داناک
2 آبان 92 18:32
عید شما مبارک پدرمادرمهربون طاها خان
عید طاها خان وروجک هم مبارک
مادر، مشخصه که شما هم اصلا وقت ندارین. کم مینوسیسن و خلاصه...
پیروز باشید وشاد درکنارهم


عید شما هم مبارک باشه ایشالله نه وقت دارم اما زیاد اهل نوشتن نیستم