طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ورووجک مامانی

مامان دوست داره....

1391/11/27 2:14
923 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی عاشق چیم؟

میدونی چی دوست دارم؟

میدونی چی خوشحالم میکنه؟

مامان دوست داره  عاشق اینه که صبح ها به عشق تو و دیدن لبخندت ساعت 7 با بابایی بیدار شه و برات برنج بار بزاره

عاشق اینم که تند تند ظرفارو بشورم و یه هو با صدای فییییییییییییییش برگردم ببینم وووووووووووووووووووای بببببببببببببببله برج سر رفت

عاشق اینم که کلی خودم و دعوا کنم که دیدی همه ویتامینش ریخت رو گاز و هی فوت کنم تا بلکه کفاش بره پایین و دیگه سر نره

عاشق  خونه ی  جنگ زدمم

این خونه که قبلا همیشه بوی تمیزی میداد وووووووووووای بوی تمیز وایتکس اما حالا کلا وایتکس از سبد کالا حذف شده

عاشق اینم که بدو بدو لباسارو جمع کنم و به خونه یه سرو سامونی بدم وسطشم هی بیام تورو نگاه کنم قربون صدقت برم بگم بابا بیدار شو میدونی چچچچچچچچچچچچند ساعته ندیدمت؟

بعدش لعاب برنجو زودی آماده کنم آخه وقت بیداری شارزدس

عاشق صدای کش و قوساتم صداهای نامفهوم اوووووووو اوووووووووو اووووووووم

بیام سرمو از کنار در بیارم تو و بگگگگگگم دااااااااااااااااااالی

و تو با اون چشمای پر از شیطنت برام بخندی

بیارم بیرونو برات کارتون بزارم بعد تو با کلی دنک و فنگ لعاب برنج و بخوری

عاشق اینم که بعد از پروژه غذا خوردن شما با پای لنگون لنگون که خواب رفته تلفونو بر دارم بشینم رو مبل و یه سلام احوال پرسی با تنها عشق زندگیم کنم

و دوباره از اول کلی ظرف کثیف حاصل از خوردن نیمه کاره جنابعالی رو بشورم و ووووووووای از پاک کردن گاز که کلی مکافات داره

برا خودم چایی میریزم میام پیش شما که از اولش یه چشمتون به کارتونو یکی دیگه به مامانیه میشینم ومیگم آخیییش و شما کلی میخندیو کلی کشتی میگیریمو سر بلند میکنم میبینم بببببببببببببببعله چایی یخ کرده.......

 

(بقیه عاشقی باشه برا بعد فعلا بوووووووووووووووس)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علیرضا
30 بهمن 91 14:33
عاشقی ات مستدام مامان مهربون

فدای شما
مامان یاسین
30 آبان 92 17:34
خیلی پسرت نازه من هرروز به دیدنش میام ،چش نخوره ایشالله
نازنین مامان آقا طاها
پاسخ
شما لطف میکنید منم سعی میکنم تند تند آپ کنم