طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ورووجک مامانی

تولد مامی

1391/10/10 0:02
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان

سلام شازده کوچولوی من دیروز اولین سالگرد تولد نینی بود که تازه خودش مامان شده بود

از صبح فقط خدارو شکر میکردم آخه اون بهتری هدیه تولدو امسال به من داد

عزیزم مامی صبح روز تولدرفت و برا خودش جشن گرفت هههههه شمارو گذاشتم پیش مامان بزرگ و رفتم

آرایشگاه یه سرو سامون به خودم دام اول موهامو رنگ کردم یه کم کوتاه کردم و سشوار کردم اومدم پیش

شما ناهار خوردیم و بابا اومد دنبالم بیچاره یادش رفته بود تولد مامیه فکر میکرد جمعس خیلی پکر بود تا شب کلی معذرت خواهی میکرد مرخصی گرفته بود اومد رفتیم بیرون و برام یه انگشترجواهر و یه پالتو و یه شال خرید  کیکم صبح از شیرینی فروشی بی بی خریده بووود آخ که عاشق کیکاشم

خلاصه جشن گرفتیمو اومدیم خونه و شما مثل همیشه آقا بودی اینم عکساش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان علیرضا
6 دی 91 10:38
عزیزم ببخش که دیر اومدم! انقدر میام و آپ نکرده میبینم اینجارو که چند روزه نیومدم!
تولدت مبارک
ایشالا صدو بیست ساله بشی
منم که متولد دی هستم، پس بگو چرا شبیه هستیم؟!


هههههههههه تولد شما هم مبارک همین جوری گفتم عززززززیم من متولد 66
مامان علیرضا
6 دی 91 10:39
برام خصوصی بذار که متولد چه سالی هستی؟! منم میذارم
مامان علیرضا
6 دی 91 13:34
راستی این قنادی کجای تهرانه؟
میشه افرادی که تو عکس هستن رو معرفی کنی؟ خواهر کوچکتر از خودت داری؟ تو عکس کنار بیمارستان بهمن خواهر و مامانت هستن یا نه؟ ببخش که کنجکاوی کردم


آره عزیزم اون کوچیکه خواهرمه اونم مامانمه مامانم 43 سالشه تو تولدمم ونی که دست چپه داداشمه اونی که دست راسته شوشومه ههههه اونم که تپله بابامه البته دست چپ و راسته صفحه کامپیوتر
لیلا مامان پرنیا
9 دی 91 19:45
تولدت مبارک مامان مهربون امیدوارم صدو بیست ساله شی راستی خیلی خوشحالم که همسن هستیم به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم


عززززززززززززیزمی باور کن میام سر میزنم اما ببخش اگر چیزی نمینویسم دوستون دارم
مامان علیرضا
10 دی 91 16:30
خدا همه ی اعضای خونوادتو برات نگهداره ماشالا به مامانت نمیاد مادربزرگ شده باشه خدا حفظش کنه


مرسی عززززززززیزم دوستون دارم
مامان ریحانه
12 دی 91 0:28
سلام عزیزم تولدت مبارک چه پسر ماهی خدا حفظش کنه انشاالله سالیان سال در کنار خانواده ایام خوشی رو سپری کنید


مرسی گلم
mamane roham
13 دی 91 12:06
سلام، تولدت مبارک عزیزمممممم وای این گل پسمو ببوسسسسسس
قربونت عزززززززززیزم
لیلا مامان پرنیا
14 دی 91 19:50
تولدت مبارک خانمی امیدوارم صد سال کنار هم این روز رو به خوشی جشن بگیرید


مرسی گلم
آرزو مامان نیکی
17 دی 91 14:48
مبارک مبارک تولدت مبارک
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشی


مرسی عزیزم
مامان علیرضا
27 دی 91 16:24
بفرمایید وب ما کادوی تولدتون رو تحویل بگیرید
زینب
7 مهر 92 0:39
سلام تولدت مبارم منم متولد 9 دی 66 هستم




عزیمی تولد شما هم مبارک پیشاپیش