طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ورووجک مامانی

عکسای قشنگ تو

1392/1/4 12:06
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده ی من

میخوام بهت بگم که صبحا به عشق وجودت از خواب بلند میشم می خوام بدونی که خیلی بهت وابسته شدم البته تو هم همینطوری بدون من نمیخوابی منم عاشق با تو بودنم

مامانی عزیزم منو ببخش چند روزه نتونستم بیام و عکسای قشنگتو بزارم چراشو بیخیال شو ههههههههه

عاشقتم بزار چند تا دیگه هم بندازم جیییییییییییییییییییییگر

اینم لباست که تازه پوشیدی و زودی گل بارونش کردی

اینم یه زیر دکمه دار گوگولی که میخوام برات یادگاری نگه دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علیرضا
1 آذر 91 17:20
سلام عزیزم
خدا این گل پسر نازتو بهت ببخشه
اسفند یادت نره براش دود کنی


فدای شما و گل پسر نازت
مامانی رادین دردونه
19 دی 91 21:35
ماشالا پسمل نازی دارید خدا براتون حفظش کنه


l

مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه
f.m
4 فروردین 92 15:41
سلام.اگه وبلاگت برای سرگرمی نیست پس مریضی که اومدی وبلاگ ساختی؟


معلومه که کی مریضه
مگه من .......
بیخیال خدا روزیتونو جای دیگه حواله کنه
آممممممممین