طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ورووجک مامانی

نظرات (7)

نگاری
9 آبان 91 23:57
سلام خانومی
چه نی نی نازیه
امیدوارم همیشه سالم و موفق باشه


مرسی عزیزم بازم به ما سر بزن
مامانی
10 آبان 91 0:06
ماشالا چقد نازی مامانی


قربونت برم عزیزم
مامان علیرضا
15 آبان 91 17:58
سلام چه جالب نی نی من از نی نی شما دو روز کوچکتره
انگار بیمارستان بهمن هم به دنیا اومده،درسته؟ پسر منم اونجا به دنیا اومده، قدمش مبارک باشه به منم سر بزنین


hاره عزیزم بهمن به دنیا اومد مرسی که به ما سر زدید
مامان اقا طاها
17 آبان 91 21:30
سلام براي من هم دعا كنيد روزهاي اخر زود تر تموم بشه خيلي كلافه ام
سیب کوچولو
3 آذر 91 15:18
چه یادگاری های جالب برانگیزیاین دوران شیرینترین دوران زندگی یک مادره خوشحالم که یادگاری های قشنگی ازین روزها داریخدا نی نی نازت رو حفظ کنه


lمرسی طلا دختر
سپیده
8 آذر 91 0:47
خانمی سیسمونی رو بنام خودتون و وبلاگتون ثبت کردم. خیلی زیباست.
http://koodakeman91.niniweblog.com/

مرسی خانومی دستتون درد نکنه
مامان سيد عرشيا
16 تیر 92 10:00
راستي چشماي آقا طاها چه رنگي هست ؟ آبي يا سبز ؟ از وقتي دنيا اومد همين رنگ بود ؟ چشماي پسر من سبزه من فكر مي كنم تغيير مي كنه .


چشمای آقا طاها به رنگ دریاست آبیه گلم از اولم تغریبا آبی بود اما خیلی تیره تر به مشکی میزد کمکم آبی شد ما هممون چشم روشنیم ایشالله که سبز بمونه