طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ورووجک مامانی

40 روز گذشت

1391/7/14 2:15
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شما دیگه زیادی مهربونی

بابا عاشقته

قلب

اما دیگه شیر مامیرو نمیخوری نمیدونم چرا

کلا شبیه بابا جونت هستی

دیگه بگم که منم حالم خوبه وزنم الان 63 کیلو قبل بارداری 51 بودم بارداری 74 شدم و الان 63 کیلو هستم  خدارو شکر دردا تموم شد

یه خبر دیگه داریم میریم مشهد پا بوس امام رضا میدونم که امام رضا تورو طلبیده گلم

یه کم دل نگرونم ایشالله چیزی نمیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
2 مهر 91 13:50
سلام گلم خوبی .....
آدرس فیس بوکتت نیومده برام دوباره میدی تایید نمیکنم خوشگملمممم
نی نی نارت رو ببوس منتظرم مهربون


آدرس فیس بوکم نازنین کرباسی
مامانی
2 مهر 91 14:04
البته شاید سعی کردم به کمک همسرم برم ببینم

حالا شما یجوری عکسشو برام برسون


چشم حتما
مامانی
2 مهر 91 14:10
قربون گل پسریت بشم که تو فیس بوکم میخورنشاااااااااااااا


خدا نکنه
فاطمه ازجهرم
27 آبان 91 10:45
سلام خوبید لطف میکنید عکس لباس نوزادی با مارک ومدلشون برام ایمیل کنید



فاطمه جانم من چند تا عکس میزارم از کوچولوییش تا الان شما بذار جنسیتش مشخص بشه بعدش اقدام کن