طاهای باباطاهای بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ورووجک مامانی

سیسمونی شازده کوچولو

1391/7/14 2:19
5,186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا طاها اینم از عکسای سیسمونی شما

(لطفا به ادامه مطلب برید)

این کریر پسری

 

اینم کمد لباس

 

اینم کالسکه

باکس هایی که عمو محمدش زحمت کشیده و درست کرده

بازم باکس

اسباب بازی تولو

لباسهایی که مامان آزی زحمت کشیده و از مکه اورده

بازم لباس

شامپو و لوسیونو و....

حوله تن پوش و ساده

اینم صندلی حمام که به کف حمام میچسبه لیز نخوری شما

یه سری خوش کن

یه دشک و متکاش

پیش بند

همه زیر دکمه دار تو خونه ای

سرویس رو تختی

پستونک وجغجغه و ست شونه ی شازده کوچولو

اینم نمای دور کمد و ویترین

شیشه شیر

قابلمه

سرویس غذا خوری

تشک تعویض بچه

ماشییییییین

اینم وقتی شما از بیمارستان میای میزارمتون این تو از دوست خوبم معراج خریدم دستش درد نکنه

ساعت

پوشک

پسندها (1)

نظرات (18)

حدیث بانو
4 مرداد 91 15:12
مرسی حدیث جون دوست دارم بووووس

nafiseh
4 مرداد 91 15:27
مرسی نفیسه جان دست پدر مادرم درد نکنه

نایسل خانم
4 مرداد 91 16:20
نایسل جونم از این که به وبلاگم همیشه سر میزنی ازت ممنونم دوست دارم بوس

مامی نینی
6 مرداد 91 12:51
آره عزیزم ساعتو از بازار 11 تومن فکر کنم خریدم اما بیرونم دیدم صورتی هم داشت
زینب (مامان امیر عباس)
7 مرداد 91 18:08
مرسی که به ما سر زدی فرششو ارزیر پل سید خندان
خریدم 120 تومان نمایندگی ارژن هم داره
ماهک
11 مرداد 91 15:23
سلام عزیزم سبدش خیلی قشنگه قشنگ تر از عکسشه میخوام ببرم بیمارستان از معراج جون تو همین سایت خریدم (قبول دوخت رو تختی .....)تو وبلاگشم عکسش هست

nafiseh
11 مرداد 91 16:58
مرسی نفیسه جان
سپیده
14 مرداد 91 15:09
سلام. اجازه می دید عکسهای سیسمونی کوچولوتونو بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزاریم تا مامانهای دیگه استفاده کنن؟ منتظر جوابتون هستم.


عزیزم چرا اجازه ندم حتما این کارو بکن چون من خودمم قبلا تو وبلاگ شما میرفتم
مامانی
16 مرداد 91 17:47
مبارکش باشه عزیزدلممممممممممم
خاله جون
19 مرداد 91 17:10
سلام چه وسایل خشملی مبارک باشه


مرسی خاله جون
مامان محمد ماهان
24 مرداد 91 18:04
خیلی ناز بود
مبارکش باشه


مرسی عزززززیزم
مامان کیان
27 مرداد 91 15:54
سلام عزیزم.واقعا زیبا بود.ان شا ا.. مبارکش باشه و به سلامتی.
اگه دوست داشتی به وب پسرم سر بزن خوشحال میشم

مرسی عزیم حتما حتما
سلاله
1 مهر 91 20:19
سلام عزیزمممم
مبارک باشه سیسمونیه پسر گلت
این سبدهایی که معراج جون برات درست کرد چند درومد؟
الانم که دیگه کار نمیکنه شما کسی رو نمیشناسی از اینا درست کنه؟


130 تومن در اومد خودم میفروشمش اگه خواستی بگو نو نو
فاطی
22 بهمن 91 21:05
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
مامان نفسان
19 مرداد 92 16:53
عالی بود دوستم
فاطمه
7 بهمن 92 17:38
چه وسایل قشنگی اما یه جور عکس گرفتی که انگار میخوای بفروشی
ماری
6 بهمن 94 18:08
اون سبد حمل نوزاد چقد نازه چطور میشه تهیه کرد؟لطفاااااااا
zi bi
18 بهمن 95 17:13
سلام دوست عزیز. من یک سبد حمل خام خریدم میخوام تزئینش کنم هرطور نگاه کردم به سبد شما متوجه نشدم دقیقا چطوریه داخلش! کمکم می کنید؟ یه چند تا عکس واضح می خوام اگه ایمیل کنید خیلی ممنون می شم